Żyje się chwilą !

Temat: [ T4] Ścianka, krata grodziowa. Z czego dopasować?
" />Ale wymyślacie!
Za 400zł są na allegro!
Oryginalne się zdarzają i są też takie robione na wzór całe z pleksi.
Bardzo fajne, sam miałem kupować.

W tej chwili rzeczywiście nie widze na allegro, ale jeden koleś się tym zajmuje.

Bez urazy ale jeśli lubisz mieć syf w aucie to rób kratę z siatki ogrodzeniowej.
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=4230



Temat: OGRODZENIA , PŁOTY SZYBKO TANIO I SOLIDNIE
Centrum ogrodzeń i ja odradzam - w zeszłym roku kilka razy awaryjnie musiałam tam kupić słupki i siatkę i obsługa jst fatalna, a ceny wcale nie takie super.
Większe zakupy siatkowo - płotowe robiłam w okolicach Kobyłki w takim pseudoogrodnicznym - na allegro znalazłam ich ofertę.
Jaskrawy, jaki Ty płot robiłeś: siatka na podmurówce czy coś innego?
Źródło: wiazowna.info.pl/noweforum/viewtopic.php?t=98


Temat: Poszukuje spawarki :-)

jest OT to najmocniej przepraszam, ale ciezko w polskim usenecie o grupy gyskusyjne
o spawarkach ...

szukam sprawdzonej spawarki do uzytku domowego, glownie ma pracowac przy
wykonczeniu domu i drobnych robotach na podworzu (trzepak, siatka - slupki
ogrodzeniowe itd...)

znalazlem na allegro wsrod calej watahy podobnego sprzetu cos takiego:
http://www.allegro.pl/item603003834_nsg_270_spawarka_transf_einhell_f_v_
2l_gw_od_pajm.html

Moze zamiast firmy Einhell znawcu doradza inna, lepsza zywotniejsza?
Co proponujecie?

Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=3149


Temat: Poszukuje spawarki :-)


Użytkownik "galus" napisał w wiadomości
news:Xns9BE4ED04DD8E7Computadorared127@153.19.250.122... jest OT to najmocniej przepraszam, ale ciezko w polskim usenecie o grupy
gyskusyjne
o spawarkach ...

szukam sprawdzonej spawarki do uzytku domowego, glownie ma pracowac przy
wykonczeniu domu i drobnych robotach na podworzu (trzepak, siatka - slupki
ogrodzeniowe itd...)

znalazlem na allegro wsrod calej watahy podobnego sprzetu cos takiego:
http://www.allegro.pl/item603003834_nsg_270_spawarka_transf_einhell_f_v_
2l_gw_od_pajm.html

Moze zamiast firmy Einhell znawcu doradza inna, lepsza zywotniejsza?
Co proponujecie?

Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=3149


Temat: Poszukuje spawarki :-)

Michal (cyraxsskasujeto@go2.pl) napisal(a):

Uzytkownik "galus" napisal w wiadomości
news:Xns9BE4ED04DD8E7Computadorared127@153.19.250.122... jest OT to najmocniej przepraszam, ale ciezko w polskim usenecie
o grupy gyskusyjne
o spawarkach ...

szukam sprawdzonej spawarki do uzytku domowego, glownie ma
pracowac przy wykonczeniu domu i drobnych robotach na podworzu
(trzepak, siatka - slupki ogrodzeniowe itd...)

znalazlem na allegro wsrod calej watahy podobnego sprzetu cos
takiego:
http://www.allegro.pl/item603003834_nsg_270_spawarka_transf_einhel
l_f_v_ 2l_gw_od_pajm.html

Moze zamiast firmy Einhell znawcu doradza inna, lepsza
zywotniejsza? Co proponujecie?

Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=3149


Temat: Poszukuje spawarki :-)

Użytkownik "galus" napisał w wiadomości
news:Xns9BE4ED04DD8E7Computadorared127@153.19.250.122... jest OT to najmocniej przepraszam, ale ciezko w polskim usenecie o grupy
gyskusyjne
o spawarkach ...

szukam sprawdzonej spawarki do uzytku domowego, glownie ma pracowac przy
wykonczeniu domu i drobnych robotach na podworzu (trzepak, siatka - slupki
ogrodzeniowe itd...)

znalazlem na allegro wsrod calej watahy podobnego sprzetu cos takiego:
http://www.allegro.pl/item603003834_nsg_270_spawarka_transf_einhell_f_v_
2l_gw_od_pajm.html

Moze zamiast firmy Einhell znawcu doradza inna, lepsza zywotniejsza?
Co proponujecie?


Źródło: forum.domki.net/viewtopic.php?t=3149


Temat: Produkcja siatki ogrodzeniowej
Witam

Ostatnio natrafiłem na ofertę sprzedaży maszyn do produkcji siatki ogrodzeniowej za ok 5 tys. zł http://www.allegro.pl/item250473047_mas ... enowe.html i nie ukrywam, że zacząłem interesować się tematem;) W związku z tym mam kilka pytań:

1. czy jest na forum ktoś, kto się tym zajmuje lub zna kogoś kto działa w tej branży?

2. od czego zacząć?

3. czy to jest opłacalne?

4. z jaką inną działalnością można połączyć produkcje siatki ogrodzeniowej (to znaczy co dodatkowo robić;))

Dzięki
Pozdrawiam
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=17085


Temat: Drewno
Nie chodzi o to, nie martw sie ale odpowiadanie na tematy inne niz: kebab, siatka ogrodzeniowa, ciuchy, allegro i przewoz snickersow do niemiec ciezko wychodzi na tym forum... a tak poza tym prosze dajcie juz spokoj z tym allegro bo jak to slysze to nie moge wytrzymac..allegro allegro, jesli jestes dobrym przedsiebiorca pokaz swoj profil na allegro, itd.
Czy allegro staje sie głównym wyznacznikiem biznesu w tym kraju??? Powiedzcie szczerze?? Moze i tak ale dla wlascicieli, ich marze sa coraz bardziej wymyslne, a przez co?? Przez brak odpowiedniej konkurencji na rynku!! Czy sprzedanie czegos po kosztach zeby zarobic 2 zl na przesylce to biznes czy raczej zabawa?? Moze i bym tego uzywal ale chyba tylko do jakiejs reklamy badz finalizacji sprzedazy...
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=14350


Temat: PRODUKCJA SIATKI OGRODZENIOWE, PANELOWEJ, NAROŻNIKÓ ALUMINIO
Jeśli chodzi o maszyny do produkcji siatki ogrodzeniowej panelowej to link:

http://www.allegro.pl/item226881973_lin ... owych.html

A jeśli chodzi o produkcje narożników aluminiowych perforowanych to:

http://www.allegro.pl/item228495980_lin ... owych.html

Czekam na odpowiedzi
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=15009


Temat: PRODUKCJA! JAKIE MACIE POMYSLY?
Mam parę pomysłów na produkcję tylko wiadomo wszystko zależy od tego gdzie mieszkasz i co tam produkują w okolicy.Oto kilka pomysłów:

•brykiet i pellet drzewny
•węgiel suchy w workach
siatka ogrodzeniowa(mały nakład finansowy)
•znicze
•makaron zwykły
•skarpetki bawełniane
•kiedyś mój dobry kolega mówił o rozlewaniu mleka do takich butelek jak były kiedyś (z aluminiowym wieczkiem)i dostarczaniu ich do klienta,coś jak w USA :smile:
•produkcja parapetów,kominków,schodów itp.z aglomarmuru
•produkcja palet euro podobnych na export
•elementy z tworzyw sztucznych(balustrady,donice itp)-http://www.allegro.pl/item86544310_maszyna_do_produkcji_balustrad_sztachet_z_tworzywa.html
•produkcja butelek PET-http://www.allegro.pl/item86883941_polautomat_do_formowania_butelek.html

i wiele,wiele innych

Powodzenia.
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=672


Temat: Siatka ogrodzeniowa - produkcja
Witajcie!
Ruszam ten temat, bo dotychczas na tym forum nie był zgłębiany (znalazłem tylko propozycje żeby to właśnie robić).
Przy dzisiejszej sytuacji w budownictwie (ogromny ruch), masowym handlu ziemią i przekonaniu co do ochrony swojej własności wydaje mi się że biznes ma szansę powodzenia.
Jest dużo ofert sprzedaży maszyn (w necie) nowych i używanych. Ceny przystępne.
Czy ktoś to aktualnie robi (robił)? Proszę, podzielcie się swoją wiedzą na temat sytuacji w tej branży.
Jestem z wielkopolski i przynajmniej na Allegro nie znalazłem ofert z tego regionu.
Inne oferty - brak zainteresowania. Może zakłady traktują aukcje tylko jako reklamę?
pzdr
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=2396


Temat: Siatka ogrodzeniowa - produkcja
witam.
mam zamiar zająć sie produkcją siatki ogrodzeniowej. Znalazłem już maszyne do tego :http://www.allegro.pl/item320232898_maszyna_do_produkcji_siatki_ogrodzeniowej_nowenowe.html

Jeżeli ktoś z was ma już taką maszynkę proszę o poradę czy taka maszyna byłaby dobra. z tego co sie orientuje przy zakupie tej maszyny w Goleniowie firma dfaje kontakty na drut w dobrej cenie ale czy cena 2,90/kg to jest dobra cena w to wątpie dlatego gdyby ktos z was miał namiar na tani drut to prosże o wiadomośc
pawel.mlody2@wp.pl
z góry dziekuje za odpowiedzi
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=2396


Temat: Siatka ogrodzeniowa - produkcja

witam.
mam zamiar zająć sie produkcją siatki ogrodzeniowej. Znalazłem już maszyne do tego :http://www.allegro.pl/item320232898_maszyna_do_produkcji_siatki_ogrodzeniowej_nowenowe.html

Jeżeli ktoś z was ma już taką maszynkę proszę o poradę czy taka maszyna byłaby dobra. z tego co sie orientuje przy zakupie tej maszyny w Goleniowie firma dfaje kontakty na drut w dobrej cenie ale czy cena 2,90/kg to jest dobra cena w to wątpie dlatego gdyby ktos z was miał namiar na tani drut to prosże o wiadomośc
pawel.mlody2@wp.pl
z góry dziekuje za odpowiedzi


2,90 zl/ kg to cena netto czy brutto, no i jaki drut (powlekany czy ocynk)?
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=2396


Temat: Siatka ogrodzeniowa - produkcja
Cytuj danek60 Re: Siatka ogrodzeniowa - produkcja
przez danek60 Pn, 17 sie 2009, 19:16

Sam przymierzam sie do kupna siatki,potrzebuje 150metrow,150cm wysoka,ocynkowana i w otulinie pcv,poludnie polski,podajcie jakies oferty,ceny.




"allegro" jest ogólnie dostępne .
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=2396


Temat: Siatka ogrodzeniowa - produkcja

kasy z tego nie mam po prostu polecam ta osobe bo widziałem maszyny innych producentów (goleniow itd. szkoda jechac i ogladac... ) i ta jest najlepsza od niego kupiłem i jestem zadowolony

Czy ta maszynka jest naprawde taka dobra ,chodzimi o PCV?
Obecnie składam ogrodzenia tzw.kute ale niewszyscy montują je w całośći to znaczy tam gdzie widać to kute bajery z tyłu to beton lub siata ,betonowe to zajmuja sporo miejsca i produkcja na małą skale nieopłacalna wiec może wypaliła by ta siatka .
prosze o namiary na maszyny ,allegro zwiedziłem
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=2396


Temat: Siatka ogrodzeniowa - produkcja

1234 zgadzam się z tobą w 100% tylko co do tego 5 punktu może nie być tak optymistycznie zwłaszcza zimą że sprzedamy 2000 mb siatki w miesiąc i to tylko na lokalnym rynku na którym już na pewno działają inni producenci.Odbiorcy ich znają a nas nie, na takie allegro czy innych dużych odbiorców raczej nie liczmy z tą ceną.

Dlatego ten temat najlepiej zacząć na wiosnę /jedyny rozsądny termin/ Najlepiej od razu montować swój wyrób.
Nasza sprzedaż zależy od naszych umiejętności sprzedaży i sposobu, metod reklamy (mam na myśli odbiorcę indywidualnego).

Znam jednego gościa który zacza robić siatkena na automacie w zeszłym roku wiosna, zacza sam montować. W grudniu stawiał ostatnie ogrodzenia. Wiadomo że zią wszystko stoi, ale takie uroki przemysłu siatkarskiego.
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=2396


Temat: AgroTuning
" />
">http://moto.allegro.pl/item502788899_seat_ibiza_sport_po_tunnigu_mozliwosc_na_kredyt.html
nawet nie gupio go stuningowali.mi sie podoba tylko szkoda ze to 1.4



Powiem wam szczerze ze gdyby nie miala tego pedalskiego aerografu na calym samochodzie i nie napchał tyle tej siatki ogrodzeniowej w zderzaki i grill to na pewno 3/4 uzytkownikow chcialoby ja miec,a co do silnika no coz....jakby poczytac posty odnosnie spalania to dla wiekszosci lepiej niech bedzie 1.4,oszczedny przynajmniej.Pewnie gdyby byl wiekszy to wkladaliby gaz...a dopiero ten wlew gazu w tylnym zderzaku by popsul caly efekt:-)))) Pozdro dla wszystkich klubowiczów:-)
Źródło: klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?t=1013


Temat: Jak przetrzymać te ciężkie czasy?
Panowie ale skończcie o gadać o tym jak to było za gierka bo to nic nie wnosi :ph34r: Trzeba myśleć co tu robić teraz i gdzie szukać pewnych pieniążków. Ceny mleka, żywca, zbóż itd ogólnie produktów rolnych skaczą jak pijane zające! Ceny nawozów cały czas idą do góry :angry: Co robić? Ja myślę w ten sposób: Ciągnąć ile się da od Unii! Doić z niej jak z krowy. Jak? A kto dostaje największe dopłaty?...oczywiście każdy odpowie, że ekolodzy! I to jest aktualnie IMO najlepszy wybór. Nie produkować na siłę, bo na siłę się nie da. Zapraszam do lektury http://www.arimr.gov...alacznik_10.pdf . Najwięcej można wyciągnąć z upraw sadowniczych. Oczywiście wiąże się to z dużymi nakładami kosztów - ogrodzenie całej działki, obsadzenie drzewkami, zabezpieczenie drzewek przed mrozami, koszenie, przycinanie. Ale w sumie to koszty te nie są aż tak wielkie. Metr siatki leśnej kosztuje na allegro ok 3,50. Obliczmy koszt ogrodzenia działki o powierzchni 10 ha np 200m x 500m . 200+500+200+500=1400m*3,5zł/m=4900zł na siatkę do tego jakieś słupki powiedzmy coś w granicach 6 - 7 tys złotych. Teraz zajmijmy się obsadzeniem działki. Nie wiem dokładnie w jakich odległościach trzeba sadzić drzewka ale pewnie 10m jedno. Powiedzmy że na 200 m możemy posadzić 20 i na 500 m 50 = ok 1000 drzewek szukałem w necie cen takich drzewek to ok 5 zeta za sztukę ale myślę że przy większej ilości można by było wyciągnąć nawet niższą. Czyli mamy już 7 tys + 5 tys zł = 12 tys. Dopłata w pierwszych trzech latach wynosi 1800 zł więc 10 ha*1800zł=18000 tys zł rocznie. zostaje nam 6 tys z których część trzeba wydać na koszenie. Powiedzmy że zostaje nam 3 tys na czysto w pierwszym roku po odjęciu zabezpieczenia 1000 drzewek przed mrozem. Ale już przyszły rok to tylko liczenie gotówki :rolleyes:
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=12759


Temat: Produkcja siatki ogrodzeniowej
Sprzedam maszyne do produkcji siatki ogrodzeniowej za jedyne 2700zl.blizsze informacje na email,zapraszam do kupna wlasnie ja wystawilem na allegro moj nick to mirekkalka..zapraszam wszystkich siatkarzy((:
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=17085