Żyje się chwilą !

Temat: Komunijne Szaleństwo co o tym s?dzicie?
Tak czytam to i czytam... I racje przyznać musze. Ostatniej niedzieli byłam na komunii u rodziny (do kuzynki nic nie mam, ale do wujostwa... uhh-_-). Prócz standardowej "szopki ze zdjęciami" przed Kościołem, która mnie osobiście irytowała, nastąpiła chwila na prezenty. Matko co za kiła... Mojej pokręconej familii chyba na mózg padło z tym co jej dali. Jeden drugego prześcigał w pomyśle na prezent. Z tych najcenniejszych rzeczy dostała oczywiście komputer, zestaw biżuterii z białego złota ( 2,5 tyś. kosztowała, jak zdążyła mnie poinformowac ciotka) no i nieśmiertelną komóre, i to nie byle jaką tylko Nokie N93. Jezu, przecież ona pół dnia myślała jak to włączyć, a sam fon kosztuje na allegro powyżej dwóch tysiaków... A jak ja dałam swój prezent to wielkie 0_o bo nie był to ani laptop/komóra/ozdoby/łańcuchy/czy co tam chcecie.
Nie wiem, chyba teraz jakaś ta mentalność dzieci się zmienia. Za moich czasów hitem były zegarki, rower czy kasa.... A teraz to jakiś wyścig szczurów. Pamiętam jak ja dostałam na komunię taką wypaśną (jak na tamte czasy) konsole do gier, coś jak pegazus. To dopiero był szał. A teraz żal mi tych dzieci... Przecież oczywiste jest, że tymi wszyskimi wypaśnymi aparatami, kamerami, laptopami nie będą się one bawić tylko rodzice.
Źródło: gothic.org.pl/forum/index.php?showtopic=16236



Temat: Prezent Urodzinowy Dla Dziewczyny Potrzebna pomoc kobiet :)
A o tym co myślicie:
http://allegro.pl/it...strzasoodp.html bo biżuterii i kosmetyków to ma w hoooj to nie będe kupował :)

Poza tym złoto się ściera, kosmetyki/permfumy się kończą więc do d. z takimi prezentami ;]

Źródło: symbianforum.pl/index.php?/index.php?showtopic=32098


Temat: tani sklep z zegarkami Casio w Krakowie,szeroka oferta
Ano właśnie co innego wygląd zegarka na zdjęciu a co innego wrażenie i ujrzenie zegarka w dziennym świetle .
Na aukcjach zdjęcia są marnej jakości,nie oddają rzeczywistego wyglądu.

Swoją droga rozglądałem się nawet po allegro za używaną FESTINA,zegarek fajnie się prezentuje ale zraża mnie zrysowane szkiełko i bransoleta.

Stoję także przed wyborem,co wybrać ?
a)szkiełko typu Hardlex utwardzane,prasowane itd.
b)szkiełko szafirowe

Z tego co widzę to chyba najlepiej będzie kupić zegarek na allegro jak większość sprzetu w moim kompie.
Ew zastanawiam się może pozbyć się trochę złotej biżuterii (przy obecnych cenach tego kruszca),którą posiadam i kupić coś w okolicach 1000pln.
Źródło: beyondpc.pl/viewtopic.php?t=3054


Temat: Winyle w Łodzi
" />noom niestety sytuacja wyglada tak ze w ciagu roku (zeszlego) glowni dostawcy sie pozwijali

w dotadku chyba nie przelozylo sie to na wzrost podazy na allegro gdzie nadal 3 sprzedawcow bedzie mialo monopol na winyle z tego miasta.

a nowomiejska to jedno z najgorszych miejsc, obsludze wydaje sie ze wszystko co nie zniszczone na wage zlota (w dodatku 'odlozone' ..sadzac po kwotach dla przygodnych jeleni), pertraktacja taka ze ceny z kapelusza, asortyment - zeschle owadzie jaja miedzy singlami, pieczolowicie przetransportowane podczas remanentu jakis rok temu (to tez odnosnie aktualizacji stafu)

rocker tak sie przesiadl ze mial strone w wiecznej budowie juz pare lat temu, za to pan roman z intro ma www jak rowniez z powodzeniem dziala na allegro (raczej po prostu wyprzedaje ze starych zapasow)

w 'bazarze' czas sie chyba zatrzymal wiosna '05

na traugutta to jak piszesz olobolo (czyz to nie zasluga takich wlasnie tematow?), a nowosci naplywaja jak z nosa w dodatku sama sieczka (chyba ze dobry sort znika nim jestem w stanie mrugnac)

punkt z biżuteria byl swietny, niestety nierentowny

"bylem jakos przejazdem w lodzi w 2005ym i kupilem tam JEDEN winyl z muzyką z jakiegos polskiego widowiska dla dzieci z lat 70 (za zlotowke). jakbym byl producentem to bym przerobil to na jakies osiedlowo-betonowe bity bo sporo fajnych dzwiekow - dramatycznych wibrafonow etc. ale w sumie taki zakup na sile zeby z pustymi rekami nie wychodzic."

wydaje mi sie ze ostatnim razem wzialem z tamtad to samo, acz widac nie schodzil im przez 2 lata ten tytul wiec dali gratis

pseudo-djshop? ciekawe.. takim miejscom z gory nie daje szansy, widac nieslusznie
Źródło: samplerap.pl/forum/viewtopic.php?t=1233


Temat: A ja jak ta sroka -Bizuteria-
" />A tak mnie naszło aby zalozyc jakis temacik, dla bab jak zwykle : D
Lubicie blyskotki?Jesli tak to jakie ?Srebro?Zloto?A moze jakies wyroby hand made ?
Ostatnio stawiam na te ostatnie : D Uwielbiam korale i szczegolnie jakies kolorowe kolczyki, kuleczki, kwadraciki etc : D , cos mi sie styl zmeinia
Kiedys nosilam tylko srebro : ), w sumie nadal noszę, dostalam na urodzinki i dzien kobiet od Rafiątka ladny wisiorek i kolczyki i sie z Nim nie rozstaje : D
Podobają mi sie kolorowe kolczyki... np. te ...
http://www.allegro.pl/item321778507_m_c ... ebrne.html
i chyba sobie zakupie : D tanie i fajne, na lato.
Lubie tez korale, są zawsze na ''topie'' i pasuja do wszystkiego : D
Tylko musza byc dlugie : )
Co do pierscionkow to nie bardzo, mam kilka, ale jakos nie lubie jak mi sie coś plącze na palcach : )

Źródło: vetoforum.pl/viewtopic.php?t=95


Temat: Volvo Serii 140
" />
">O no właśnie i jeśli wierzyć temu co znalazłem w sieci to opisane są tam jeszcze: Citroen Dyane 6, Fiat 600, Zastava 750, Fiat 850 Standard, Fiat 124, NSU-Prinz 1000, Opel Kadett, Olympia, Rekord, Renault 8 i 10, Renault 16, Volkswagen 1200, 1300, 1500, i oczywiście Volvo 144
No to możesz wierzyć temu, co znalazłeś w sieci. Mam tę książkę przed nosem. Kupiłem na pchlim targu za 10 złotych półtora roku temu. Na allegro co jakiś czas pokazuje się egzemplarz za... 80 złotych, ale bywają i tańsze.

Ponadto Motor 5/1969 opisuje ten wóz w artykule "prezentacyjnym". Zapewne w jakimś innym numerze Motoru może być i porządny test, ale tego nie wiem na 100%, mam tylko luźne Motory z lat 60-ych.

Mój przyjaciel niedawno zanabył niedrogo sprawny egzemplarz 144. Trochę mu brakuje biżuterii, ale w zamian na przednich błotnikach ma elegancka kompozycje purchli. Ogólnie jednak wóz jest w całkiem przyzwoitym stanie i jeździ: http://galeria.morski.org.pl/volvo_144
Źródło: oldtimery.com/forum/viewtopic.php?t=1004


Temat: Biżuteria hand made
Witam!
Wykonuję ręcznie biżuterię z elementów srebrnych i posrebrzanych, oraz kamieni naturalnych, szklanych itp. Biżuteria ta nie różni się niczym od tej sprzedawanej u jubilera oprócz ceną, przykładowo ja mogę wykonać naszyjnik za 40 złotych za który u jubilera zapłacimy od 150 zł conajmniej i więcej. Chciałabym gdzieś sprzedawać moje wyroby i szukam odpowiedniego i opłacalnego miejsca. Jest to moja pasja, ale nie chcę robić tego tylko do szuflady, a wiadomo że taka pasja też kosztuje, a że jestem osobą niepracującą to chciałabym też jakoś na tą pasję dorobić. Na allegro nie ma szans ze względu na konkurencję, obecnie przeglądam portale artystyczne na których można sprzedawać takie wyroby, ale wolałabym coś bezpośredniego. Byłam w małym sklepiku obok mojego miejsca zamieszkania, w którym pani sprzedaje głównie kosmetyki, jakies ubrania, bieliznę itp. i pytałam czy byłaby zainteresowana sprzedawaniem moich wyrobów oczywiście z prowizją dla siebie i była chętna, lecz powiedziała że potrzebuje faktur, a ja nie mam założonej DG. Czy istnieje jakiś sposób abym mogła sprzedawać moją biżuterię za pośrednictwem jej sklepu? Ma ktoś jakiś pomysł na to gdzie jeszcze mogłabym spróbować? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi:)
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=13143


Temat: Sklep z biżuterią
Witam,

Moja znajoma ma internetowy sklep z ręcznie wykonywaną biżuterią. Wzięła dotację z UP. Z tego co wiem interes nie idzie. Nie wiem, o jaka biżuterię Tobie chodzi dokładnie, ale ona robi to z kamieni, piórek itd...Szczerze mówiąc wygląda to trochę "bazarowo"...Na allegro też nie zauważyłam wielkiego brania.
No i konkurencja. Jest ogromna. Zaczynając od tej w internecie na wszystkich butikach kończąc. I jeśli kolczyki np. kosztują od 7 do 25 zł np. plus koszty wysyłki, to taka, nie oszukujmy się, mało wymagajaca klientka woli oszczędzić parę złotych i kupić jeszcze jakiś wisioreczek niż zapłacić za wysyłkę.
Jedno jest pewne, milionów na tym nie zbijesz.
Chyba,że masz na myśli coś w rodzaju kowalstwa artystycznego - srebro, złoto itd.

I jeszcze pocieszenie: Jeśli uważasz,że rzeczy, które masz zamiar sprzedawać są ORYGINALNE I MAJĄ BARDZO ATRAKCYJNY WYGLĄD, to nie ma nad czym się zastanawiać.
Gorzej jak to oklepany asortyment ziejący tandetą:/

Życzę powodzenia. Grunt to się nie poddawać.
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=12884


Temat: Biżuteria plażowa, bransoletki, naszyjniki itd.
" />Zacząłem na Allegro sprzedaż tego co w temacie. Są to różne kolorowe opaski, bransoletki, naszyjniki z różnymi wisiorkami. Uważam, że są to rzeczy bardzo fajne, przyciągające uwagę - pasują o wiele lepiej na plażę, nad jezioro niż srebro czy złoto. Jednak sprzedaż w ogóle nie idzie. Cenowo jestem raczej konkurencyjny.

Obecnie moja aukcja wygląda tak: http://allegro.pl/item627945340_bransol ... _o1_4.html

Moglibyście podpowiedzieć co zrobić inaczej, aby więcej ludzi zaglądało na aukcje?

Dużym utrudnieniem na Allegro jest to, że aukcje nie promowane mają kilku krotnie (w moim przypadku 5-6 razy mniej odwiedzin) niż aukcje promowane. Wszystko było by okej, gdyby nie to, że promowanie jednej aukcji kosztuje 12zł, co przy obecnym obrocie (pierwsza partia aukcji kosztowała mnie 60zł, zarobiłem 70zł, więc na plus byłem 10zł...).

Zastanawiałem się nad dodaniem do szablonu jeszcze kilku aukcji (jak w innych szablonach "Zobacz pozostałe aukcje"), może wtedy ludzie by chętniej wchodzili? Jednak to zepsuje mi koncepcję szablonu, który miał być maksymalnie prosty, a jednocześnie zawierać wszystkie niezbędne info (dlatego pierwsze od lewej jest obrazek, na allegro większość osób patrzy najpierw na obrazki, potem na opisy).

Czy macie jakieś rady?
Źródło: grmg.pl/forum/viewtopic.php?t=8128


Temat: Jestem szczęśliwy/a bo...
bo byłam pierwszy raz na wykładzie ciekawe jak mi pójdzie zdawanie prawka.
bo zrobilam wieeeelkie zakupy
Kupilam sukienke w kwiaty
legginsy w kwiaty zakupy
legginsy w pantere (czarne)
do leginsow panterowych sweterek z glowa tygrysa
rajsopy z fajnym wzorem
i przyszla paczka z allegro a w niej malutkie sowy juz zrobilam z nich naszyjnik i kolczyki
pierscionki ze szkla weneckiego
wisior muszla
gruby zloty lancuch i zawieszki do niego

ale najlepsze jest cos innego !!

Spotkalam sie z moim najwiekszym wrogiem. Az slyszalam ciche skrzypniecie jak opadala jej kopara na moj widok.

zycie jest piekne

edit
i jeszcze cos

Moj facet robil mi wieszak na bizuterie. Juz mi pokazal. Jest wielki
Źródło: makeup.fora4u.pl/viewtopic.php?t=11


Temat: Dobry sklep z kablami w Warszawie. Prosze o poradę

Kiedys mowilo sie "na zlodzieju czapka gore" , teraz => "na zlodzieju czapka z norek"

Oczywiscie z tym "przeciekiem" to zart ale sam zaobserwowalem to heh "dziwne" zjawisko ze wystarczy niewielki wzrost zainteresowania jakims produktem i...20% up


no, "dobry żart tynfa wart" ale ja jestem w stanie zrozumieć nawet 25 proc. podwyżki na "modny" towar , ale nie - 50 proc jedno je pewne - trzeba inwestować w miedź, a nie w złoto, waluty, nieruchomości, instrumenty finansowe itp.


krzych - z tego co się orientowałem to jest tak jak napisałeś. Po recenzji w AV chciałem kupić od dystrybutora "małe co nieco", ale okazało się że na stanie nie ma nic ciekawego a jak chcę to trzeba czekać, chyba, że zdecyduję się w ciemno, to może szybciej. Popatrz też na różnicę w cenie kabli ze szpuli i ich wersji konfekcjonowanych

nooo... tak, cena konfekcjonowanych Sommerów jest taka, że chcę kupić je ze szpuli, bez "biżuterii" - przecież muszę je brać w ciemno... przynajmniej dystrybutor zapewnia teraz, że ma większość produktów Sommera na stanie i bez problemu można je u niego kupić;
no cóż, jest tak i lepiej nie będzie - pewnie, chcąc kupię w ciemno po 20 pln na Allegro kilka metrów tego 240 mkII i "poorbituję" z nim trochę zobaczę, co to jest (bo robię to tylko z ciekawości po artykule w starym AV ), dokupię ze dwa metry Spirita XXL i kilka wtyków i będzie z tego jeszcze IC do tunera czy gramofonu kropka. powiedziałem.
co oczywiście nie zmienia mojego zdziwienia ani sposobem handlu wyrobami Sommera, ani polityką cenową dystrybutora, czy też producenta oby po zakupie Sommer zadziwił mnie choć raz pozytywnie
Fr@na sam koniec, z Twoich wypowiedzi wynika, że nie słuchałeś Sommerów, czy jednak coś o nich możesz powiedzieć ze dwa słowa
k.
Źródło: hi-fi.com.pl/PHPBB_2_0_6/viewtopic.php?t=10009